• de ce pe toti cainii negri ii cheama blackie
  • de ce colegul care de cateva luni incoace asculta numai nelly furtado a decis ca azi e ziua holograf greatest hits. doar pentru ca am elaborat nenumarate si exhaustive teorii despre ei being such pussies nu inseamna ca merit sa fiu pedepsita in halul asta. this is karma giving me the finger, i’m tellin ya
  • de ce globuletele de pui cu susan de la wuxing suck ass
  • de ce nu sunt acum printr-un parc cu cineva in loc sa-mi stric ochii si tineretea la calculator (ca bine le zice bunica-mea)
  • de ce revin eu cu un mail in 10 minute inseamna, de fiecare data, ca persoana respectiva n-o sa-ti mai raspunda la telefoane cel putin 3 zile
  • de ce exista oameni al caror par sta perfect aranjat, indiferent de intensitatea vantului si vicisitudinile sortii, IN FIECARE MOMENT AL FIECAREI ZILE! and i’m not even hysterical about it.
  • de ce imprimanta scoate zgomote ciudate, prevestitoare de sfarsitul lumii, doar atunci cand printez eu ceva. and what’s that technologically challenged innuendo supposed to mean?
  • de ce lumea ma uraste. is it my overwhelming smartness? my unique sense of style? faptul ca nu am ca avatar la mess o poza cu mine si o stanca in ipostaze indecente? what? what?
