the things we own end up owning us. asa glasuieste un mare citat dintr-un mare clasic in viata si dupa o profunda analiza declar oficial ca pozitia mea ferma in legatura cu aceasta problema pseudo-filosofica este chuck, you’re shitting us.

sunt o gramada de oameni care spun ca nu e recomandat sa ai foarte multe lucruri sau sa ai nevoie de foarte multe lucruri, pentru ca vei ajunge inevitabil sa fii subjugat de posesiunile tale materiale. utter bullshit if you ask me. dintotdeauna am avut nevoie de multe chestii, ma rog, de unele mai mult decat de altele dar i’d like to see you prioritize cand ai 15 ani si that wonderfully divine pair of jeans is on sale. de fapt e mai putin o nevoie si mai mult faptul ca i’m a sucker for pretty shiny stuff. ce nu inteleg eu e de ce unii considera ca aceste apucaturi ar trebui infranate. e ca si cum ai spune unui copil care se tavaleste pe jos pentru o inghetata ca poate sa traiasca si fara. evident ca poate sa traiasca si fara, but why not spare the pain and torment?

voguegirl6.jpg

nu mi se pare un pacat capital sa ai nevoie de ceva sau sa recunosti ca ai nevoie de ceva, indiferent ca e vorba de o agenda colorata (mmm!) sau de georgica de la marketing. si nu mi se pare ca asta e o dovada de slabiciune, au contraire. it takes a lot of balls sa-ti recunosti asa-zisele slabiciuni si sa deal with them, iar asta te face mult mai puternic decat cineva care isi neaga orice dorinta in numele stoicismului absolut. care, intre noi fie vorba, is way overrated.

trecand peste cliseele inspirationale (cred ca de la doza de cosmo din weekend mi se trage), ideea e ca n-am avut niciodata vocatie de ascet(a) si n-am de gand sa incep s-o cultiv acum. nu sunt de acord cu filozofia aia potrivit careia un om puternic e cel care poate pleca de oriunde in 15 secunde. mi se pare ca exact chestiile care te impiedica sa pleci de oriunde in 15 secunde te definesc, thus making you strong. dar din pacate continuarea acestei filozofii personale fascinante si profunde ramane pe alta data, i’m too busy googling jordi labanda now.

