ma enerveaza foarte multe lucruri la cei cu care interactionez (a real people’s person i am) dar parca nimic mai mult ca halul in care abuzeaza de limba asta si asa amarata la care soarta si aseazarea geografica ne-au condamnat. potrivit principiului daca tot poti sa vorbesti aiurea, de ce sa n-o faci in mai multe moduri, avem

categoria „habar n-ai cat de importante sunt alea 3 secunde pe care le economisesc pentru ca vorbesc prescurtat”:

  • iti pove mai inkolo ce am vb cu el de dimi, k?
  • dk esti obo nu ne mai int azi

categoria „daca folosesc expresii urbane sigur o sa creada lumea ca-s smecher”

  • imi place maxim melodia asta
  • eram tripat si m-am dus sa chilluiesc prin club

categoria „doar fraierii respecta regulile de gramatica si ortografie”

  • asi vrea niste lalele rosi
  • miar place sa fi mai inalt

categoria „sunt penibil and i want the whole world to know it”

  • uby t iube asha mult!
  • vreau shi eu o tzigara

categoria „expresiile manelistice make me hot”

  • peneve
  • potol (este-te)

categoria „amestec romana cu engleza ca doar cei initiati sa inteleaga ce naiba vreau sa spun”

  • that would be me, asa ca mai bine kthxbye
