pentru ca un dus fierbinte si un somn de 10 ore sunt so passe, dupa o zi semi agitata la birou si doua seminarii plictisitoare am hotarat aseara ca ar fi cazul sa go wild. si cum cea mai wild activitate accesibila in contextul dat era festivalul filmului spaniol, fost-am. chiar daca hoardele de piaristi si alti corporatisti veniti sa se culturalizeze si ei asa, macar pe fuga, ca tre sa ai ceva fancy de povestit dimineata la cafea, nu prevesteau nimic bun. inotand cu greu printre bretoane, margele si fuste office am ajuns la locurile noastre de la balcon fix langa doua domnisoare ale caror neverending stories despre tipu ala nou de la vanzari, tu! am avut deosebita placere sa le ascult toata seara. cand sa aflu si eu ce a mancat la pranz tipu ala nou de la vanzari a inceput filmul mama lui de film, de parca d-asta se duc oamenii la cinema, sa vada filme.

nu stiu daca mi-a placut sau nu cos it’s tricky like that si nu m-am hotarat inca in ce cheie sa-l interpretez. ca totusi nu vezi in fiecare zi un tip care ajunge intr-un sat pierdut de lume unde incepe sa invie persoane mai mult sau mai putin moarte. asta in timp ce pretinde ca el insusi e jumate om jumate inger, ceea ce ar explica intrucatva de ce se indragosteste ba de curtezana satului ba de tipa pura, inocenta si unhappily married. pentru ca in timpul vizionarii creierul imi era asaltat cu tot felul de informatii nefolositoare despre serialele preferate ale tipului aluia nou de la vanzari, a trebuit sa meditez ulterior la semnificatiile profunde ale filmului. care sunt sigura ca exista, pentru ca i’m a sucker for deeper meanings si refuz sa accept ca un tip care invie morti si vorbeste cu miei e doar rezultatul unei imaginatii febrile si a catorva pahare de tequila in plus. sunt sigura ca toata povestea e o metafora si tipul e de fapt jesus. si a ales sa ramana cu depravata satului nu pentru ca era o bunaciune, ci pentru ca a vazut in ea un miel ratacit pe care il putea aduce pe calea cea dreapta. desigur, exista si posibilitatea ca era doar un scrantit with a soft spot for bitches, dar sa nu gandim negativ.

daca am gandi negativ, am spune ca e uber penibil ca o sala intreaga plina cu indivizi care se auto-proclama pe toate drumurile ca fiind openmindedoriginalisicreativi sa pufneasca si sa chicoteasca la o scena de sex mai rau ca niste elevi de clasa a saptea in ora de biologie. dar nu gandim negativ, mai ales ca talentul meu innascut de povestitor i-a facut pe toti colegii mei de birou sa caute filmul pe net. si sunt sigura ca mentionarea cuvintelor cheie full frontal nudity n-are nici o legatura cu asta.

