nu sunt o mare fana a schimbarilor. si prin nu sunt o mare fana a schimbarilor vreau sa zic ca uneori si alegerea unui nou gel de dus mi se pare quite a challenge (mai ales ca stim cu totii ce greu e sa gasesti un gel de dus bun zilele astea). totusi cand simti nevoia unei schimbari e cazul sa embrace it si sa actionezi ca atare. in ciuda aparentelor, prin aceste vorbe pline de intelepciune nu incerc sa va anunt ca mi-am schimbat culoarea parului, ci ca mi-am dat demisia.

exact. datul demisiei mi se pare o inventie foarte smechera si cred ca toata lumea ar trebui sa-si dea demisia din cand in cand, pentru ca e al naibii de refreshing. datul demisiei iti confera o adevarata putere psihologica asupra celuilalt, celalalt fiind de obicei seful caruia tocmai i-ai tulburat universul cu vestea plecarii tale. ca sa nu mai zic ca dup-aia poti sa te duci sa mananci clatite cu pui si ciuperci in timpul in care trebuia sa fii la birou. talk about benefits.

partea cea mai interesanta a povestii asteia cu demisia e cand te apuci sa-ti strangi revistele glossy aruncate prin diverse sertare, sa stergi pozele compromitatoare din calculator si arhiva de messenger. e ca si cum te-ai desparti de cineva de care deja nu-ti mai pasa, ai venit doar ca sa-ti iei magnetii aia de pe frigider nu sa discuti inca o data motivele pentru care s-a ajuns la asta. chiar daca in timp ce inchizi usa ti se spune ca ar trebui sa te mai gandesti si ca o sa-ti para rau. intotdeauna mi s-a parut ca textele unui sef incompetent seamana foarte mult cu textele unui sot alcoolic.

