• trebuie sa invat invat invat si nu mai* am nici un chef sa invat invat invat
  • singurele persoane cu care am interactionat in ultimele trei zile sunt vanzatoarea de la tip top si portarul blocului
  • infama nu e pe net, deci nu putem sa ne plangem de mila impreuna si sa blestemam ziua cand am hotarat ca facultatea asta e o idee buna
  • marele comeback al lui britney de la vma a fost chiar mai penibil decat imi imaginam**
  • am varsat o cana de ness pe cursurile anterior xeroxate cu infinita grija si delicatete***
  • pierd vremea scriind posturi pe care probabil o sa le sterg peste juma de ora in loc sa invat invat invat****

*nu ca as fi avut vreodata, dar suna mai incurajator cu adverbul ala trantit acolo

**da, faptul ca sunt una din cele cinci persoane care stiau ca britney o sa cante la vma si una din cele trei persoane care chiar a cautat filmuletul pe net spune multe despre viata pe care o duc zilele astea

***i hope there’s a paper heaven si toti copacii pe care i-am masacrat ca sa printez sute de pagini de aberatii cursuri o sa ajunga acolo

****now excuse me while i go bore myself to death

