daca blogul meu ar fi o persoana ar fi genul ala de cunostinta cu care iesi la bere doar atunci cand toti prietenii tai au treaba si n-ai chef sa stai in casa. si spun asta dupa lungi ore de introspectie (vorba vine) in care am incercat sa-mi dau seama ce naiba vreau sa fac cu blogul asta, in caz c-as vrea sa fac ceva cu el. aceste trude really paid off, permitandu-mi sa va impartasesc inteleapta concluzie la care am ajuns: habar n-am. de ce, pentru cine, pana cand. ceea ce inseamna ca as fi un brand manager de toata jena si un blogger si mai prost. din fericire nu-mi propun sa fiu nici una nici alta, cel putin deocamdata. yay me! si ca sa punctam cum se cuvine deplina nestiinta in legatura cu scopul, sensul si menirea celor scrise aici o sa mancam niste inghetata (eu) si o sa ascultam o melodie penala (voi). din care imi place o singura chestie, care e cenzurata (iutiub sux). oh well.

