• mesajele tematice de craciun, paste si alte sarbatori legale. intr-adevar, ce poate fi mai incantator decat sa te trezeasca duminica dimineata la opt jumate (o p t j u m a t e ! !) un pios Fie ca lumina Sfintelor sarbatori sa va faca si sa va dreaga. si hai sa zicem ca nu somnul meu ar fi cel mai important aici (desi este) dar eu nu inteleg scopul si sensul acestor crase banalitati metafizice. de ce ar trebui sa ma bucur ca cineva imi trimite un esemes pe care l-a mai trimis si altor nustiucati indivizi inainte? si pe care probabil il primise de craciunul trecut pentru ca, nu-i asa, real men recycle.
  • teamwork. dar nu mereu, doar atunci cand mi se pare ca ceilalti membri ai team-ului sunt semi incompetenti si pentru a nu-mi compromite viitorul academic trebuie sa ma ocup eu de tot work-ul. atitudine care contrar unor voci rauvoitoare nu poate fi considerata dictatoriala, ci in cel mai rau caz putin cam bossy, dupa cum ar zice anumite persoane. putin cam bossy fiind in cazul de fata o modalitate gingasa de a zice you’re a stubborn bitch and we hate you. ceea ce, intre noi fie vorba, it’s like music to my ears.
  • combinatia pantaloni negri-camasa alba ca simbol al elegantei supreme. de preferat in compania a doua accesorii indispensabile, gentuta (roz, pentru o pata de culoare) si mapa burdusita cu toate lucrurile care nu incap in gentuta. si nu ca m-as da vreo mare fashionista, dar zau ca nu inteleg cine si de ce a decretat ca aceste glorioase outfit-uri ar avea vreo treaba cu eleganta. pentru ca oricat stau sa ma gandesc, mie una imi amintesc doar de cameristele alea naughty din diverse filmulete destinate adultilor. sau hai, si de tanti care face mici in bodega de langa pro tv. si totusi sunt must have-ul sezonului, mai ales pentru a obtine acel look minunat de studenta la ase meets chelnerita din piranha dupa care tanjim cu totii.

si ca sa ne energizam (respectiv eu) putin inainte de sedinta, sa ascultam si un theme song #7: red hot chili peppers(si ce daca a mai fost?)-can’t stop.

