noroc cu Mathesis ca mi-a pasat o leapsa, pentru ca eu chiar vroiam sa mai scriu cate ceva dar fiind semi adormita si enervata nu eram foarte in the mood for. unde mai pui ca scrisul presupune sa trantesti propozitii si fraze cat de cat logice, ceea ce in momentul de fata nu mi se pare un demers asa appealing. prin urmare sa-i dam bice cu leapsa, pare scurta si la obiect si cu raspunsuri pe masura.

 1. De ce am bloguit sau de ce am inceput sa bloguiesc? cos nuclear physics got boring. si pentru ca it was a slow day at work. si pentru ca imi place sa ma aud vorbind, dar ca sa nu ma trimita astia la nebuni a trebuit sa ma reprofilez pe scris.

2.De ce scriu in continuare?  pentru ca in continuare mai avem slow days at the office. glumeesc. pentru ca vreau sa fac lumea un loc mai bun cu ideile mele, sa salvez balenele and all that crap.

3.De ce o sa continui sa scriu?  cine zice ca o sa continui sa scriu? see, i’m tricky like that. apropo, tanti(sau nenea) care a initiat minunata leapsa, forma corecta a lui „a continua” pentru persoana I sg e „continuu”. eu continuu, tu continui. i’m just sayin’, ya kno.

4.Cum bloguiesc?  cum bloguiesc?! pai cum sa bloguiesc, cu niste sare si piper.

5.Cat bloguiesc? As vrea sa bloguiesc mai mult? cam un kil jumate, asa. as vrea, but the voices say i shouldn’t.

6.Cand bloguiesc?  de obicei martea pe la 4 fara un sfert. glumeesc (da, iar). when i’m in the mood for it.

7.Pentru cine bloguiesc? pentru toti fanii mei. n-as fi putut sa ajung aici fara voi!1

8.Unde bloguiesc? ce intrebare-i asta, unde bloguiesc. de parca poti sa bloguiesti in ghena. de obicei profit cu nerusinare de internetul de la birou, de ne-obicei de ala de acasa.

9.Pentru ce bloguiesc?  pentru  eterna faima si recunoastere, a star on the walk of fame si niste fornetti.

