e luni, you know the drill, asa ca hai sa trecem la treaba ca n-as vrea sa intarzii la primul biznis miting de saptamana asta. zilele astea mi s-a (re)activat obsesia rhcp, ceea ce inseamna c-o sa-i tot auziti aici. daca as avea o melodie preferata, piesa de azi (ah, parc-as vorbi la radio!) s-ar apropia destul de mult de conceptul asta. doar ca n-am, pentru ca nu prea inteleg cum vine treaba cu chestia asta, cum poti sa nominalizezi un singur cantec ca fiind cel mai? la mine fiecare mood vine cu favoritele lui, mi-e si frica sa numar cate „melodii preferate” am in total. de ce imi place asta above others e la fel de greu de explicat ca de ce o persoana mi-e simpatica si pe alta as da-o cu capul de pereti non stop, asa ca o sa ma limitez la un motiv de bun simt: de-aia. acestea fiind aruncate in eter, luati de ascultati monday theme song #2: red hot chili peppers-this is the place.

pese (ca parca vad c-o sa reclamati): n-am gasit nici un video iar varianta live e prea bruiata, prin urmare n-aveti decat sa va uitati la patratul ala albastru 04:37 si sa va imaginati propriul vostru videoclip. si oricum, doar veniti aici sa cititi nu sa va uitati la filmulete. eee!

