ma aflu aici in fata marii adunari blogosferice dupa o zi de intalniri si alergaturi in cea mai inconfortabila pereche de pantofi din dotare, asa ca bear with me. avand niste junk food la activ (ups, that was supposed to be a secret) si alunecand intr-o usoara stare de lene oboseala intelectuala, cred ca cel mai bine ar fi sa va arat o chestie care-mi place si sa ne vedem fiecare de treburile noastre.

intr-una din rarele ocazii de peregrinare fara tinta pe net am dat de un blog care mi s-a parut asa simpatic ca l-am epuizat in cateva ore. si intre noi fie vorba, nu mi se intampla asta foarte des. desi nu stiu daca simpatic e chiar cuvantul cel mai potrivit aici. dooce e o tipa care povesteste de toate, de la cum e sa suferi de anorexie la cum e viata intr-o mental institution la cum e sa schimbi the poopy diapers of your kid all day long. cu multe detalii. prea multe ar zice unii, cum am zis si eu cand am inceput sa citesc si nu intelegeam de ce ar incredinta cineva internetului niste chestii atat de personale. habar n-am, ideea e ca o face, si intr-un mod foarte funny si enjoyable. asa ca aruncati un ochi ca nici nu stiti ce pierdeti.

amanunt relevant, to whom it might concern: de vreo doi ani dooce traieste cu catel, purcel, sot si copil doar din veniturile generate de reclamele de pe blog si etc. so hell, she must be doing something right!

