dadada put all your worries behind, nu m-a calcat tramvaiul si nici n-am fugit in jamaica, totul e bine si frumos aici in daylight county. doar ca intr-un fel sau altul reality continues to ruin my life, de data asta sub forma marsavei sesiuni. stiti, chestia aia care presupune tot felul de activitati indecente cum ar fi invatatul. nu c-as fi invatat prea mult totusi, pentru ca mi-am dat seama ca mi-am pierdut aceasta deprindere (mereu am revelatii de genul asta in cele mai potrivite momente). dar dincolo de aceste traume academice care m-au facut sa uit sa mai scrijelesc cate ceva pe aici (bad bad blogger no doughnut for me today) am observat totusi anumite miscari de trupe in blogosfera. ceea ma face sa revin la una din mai vechile mele dileme existentiale. care-i treaba cu netoo?

adica m-am prins ce urmaresc ei, si la inceput atitudinea asta de smartest guys in the room era semi amuzanta. doar ca evident, n-a durat mult si toate micile lor intalniri voit elitiste au inceput sa aduca din ce in ce mai mult cu niste reuniuni ale partidului comunist (si commies aren’t cool, btw) cu condici de prezenta si subiecte de discutie anuntate din timp, ca toata lumea sa-si poata pregati de acasa cateva replici spontane. iar acum aflu ca urmatoarea lor sarcina din planul trimestrial de activitati e codul bunelor practici. codul bunelor practici?! there are so many things wrong with this one ca nici nu stiu de unde sa incep. de ce ai vrea sa impui nustiuce reguli de conduita unor bloguri care sunt 80% personale? (procentul e bagat doar ca sa dea bine, habar n-am cate sunt de fapt dar you get the point). din moment ce un gigel are un blog, de ce i-ar impune cineva ce si cum sa scrie in el? daca gigel n-are bun simt, e problema lui. daca cititorii lui gigel se simt ofensati, n-au decat sa-l abandoneze in favoarea lui costel. iar cuvintele astea dramatice gen etica, responsabilitate, etc pe care le tot vehiculeaza baietii astia de la netoo ca sa para importanti sunt cam bullshit if you ask me. news flash: nu toti indivizii care au un blog vor sa faca pe jurnalistii, sa fie obiectivi si sa relateze fapte cutremuratoare pentru omenire in cel mai etic mod posibil. asadar si prin urmare, nu stiu cate nevoie e ca acesti moise ai blogosferei sa reverse din inaltimea cafenelei de la british council decalogul bunei purtari asupra muritorilor de rand. dar vorb-aia, de ce sa fii original si destept cand poti sa fii constipat si neinteresant?

maa rog. moving on to important stuff now, trebuie sa va anunt ca nenea paracelsus ma asteapta la cotitura cu o alta leapsa miseleasca, care ma intreaba cum m-as desena. this is where it gets nasty, pentru ca subsemnata nu e chiar cel mai mare talent in viata la desen. asa caa, o sa trisez putin (da’ sa nu-i spuneti). ca o persoana norocoasa ce ma aflu, i get prezies every now and then. unele din ele sub forma de portrete facute de people around me. pe unul l-ati vazut deja, e ala care scoate limba la comments-urile voastre. pe celalalt il vedeti acum, in exclusivitate.


sper ca se pune ca rezolvata (chiar daca am apelat la metodele astea neortodoxe) aceasta spinoasa leapsa pe care o pasez mai departe la Mathesis.

