habar n-aveti ce eforturi intelectuale acerbe fac tot incercand sa scriu ceva quasi coerent aici dupa o pauza asa lunga. dar stiu ca v-a fost blogosfera pustie fara subsemnata asa ca iata-ma inapoi la datorie. fara prea minunatele urari cu bucurii, impliniri si world peace ca oricum le stim cu totii pe de rost. n-am urat si nu urez, stiu c-o sa putrezesc in iad din cauza asta but if there’s icecream and martini i don’t really mind.

am vazut ca se poarta sa scrii tot felul de bilanturi apoteotice si decizii marete in perioada asta dar don’t hold your breath. nu numai ca retrospectivele si new year’s resolutions sunt printre cele 513 lucruri pe care le urasc, dar sunt si complet inutile. adica cine e suficient de lucid pe 1 ianuarie ca sa ia mari hotarari in ceea ce priveste viitorul? maa rog.

si uite asa din vorba-n vorba se termina si vacanta asta. care mie mi-a placut, chiar daca o saptamana am petrecut-o la 40 de grade (nu n-am plecat in jamaica, dar in schimb am fost racita am avut febra si am delirat. fun fun.). mi-am luat totusi revansa cu revelionul (cuvantul asta ar trebui interzis prin lege) care a fost ubernice and cozy.

ps: totusi ca sa nu ziceti ca sunt nu stiu cum, la multi ani si etc and may we all blog happily ever after. si nu asa oricum, ci cu simt de raspundere si seriozitate maxima. nu mai merge cu posturi d-astea flusturatice, de maine vorbim doar despre aderarea la ue, critica ratiunii pure si muzica sferelor. pe bune.

