cand mi-a zis infama ca ea deja mi-a luat my christmas present (confesiune condimentata de ranjetul malefic de rigoare) mi-am dat seama ca-i groasa treaba. pentru ca vedeti voi, eu n-am apucat inca sa demarez my quest for presents ceea ce e foarte unlike me si deja am cosmaruri din cauza asta. mai ales ca anu trecut pe vremea asta admiram multumita de mine achizitiile deja facute care asteptau cuminti sa fie pasate in stanga si-n dreapta. probabil d-asta imi tot da tarcoale gandul provocator de a call in sick one of these days ca sa dezlantui un raid fulgerator prinniste magazine. fear the devil within, mwahahahahah.

doar ca asta can hardly be called christmas shopping. christmas shopping e atunci cand incepi vanatoarea cu doua saptamani inainte si cerectezi pe indelete toate magazinasele de pe tot felul de stradute dubioase in cautare de cinestiece. da, in caz ca nu v-ati dat seama i luv prezies dar asta nu inseamna ca sunt the egocentric materialistic bitch you think i am. imi place conceptul de cadou, imi place sa vad o chestie intr-o vitrina si sa i-o iau pentru ca stiu ca o vrea de nu stiu cand. cel mai mult ma enerveaza totusi zilele alea cand lumea da cadouri pentru ca ‘asa se face’, cum ar fi valentainz dei (crismas e o exceptie because of that fat funny-looking red-faced guy, clar?). pentru ca toate chestia devine o obligatie si decat sa dai un cadou din obligatie mai bine nu-l dai deloc. dar deh, daca se supara iubi pe tine ca nu te prezinti cu trandafirul rosu de rigoare, ce sa faci?

ce sa fac, in continuare cadouri de nici-o-ocazie si de asa-am-avut-chef! culmea paradoxului este ca as i’m writing this colegul meu de birou se targuieste la telefon cu a sa pui pentru cand sa mearga prin magazine sa-si aleaga ce vrea ea. ceea ce e un alt modus operandi penibil if you ask me, pentru ca masacreaza the whole point of a present. care nu e sa-ti iei ce vrei tu pe banii altcuiva ci sa-ti ia altcineva ce-l/o duce capul si sa astepte infrigurat/a (a se observa ce politically correct sunt azi) verdictul.
nu mai e ca pe vremea mea..

