ah stiam ca unealta asta machiavelica o sa ma corupa cand am mai multa treaba. it’s the devil, i tell you. de fapt eu citeam constiincioasa si cu voce tare cursurile (e o schema) dar lantul cauzal comp-net-blog a fost prea puternic si cum eu nu-s top of the food chain ca altii n-am putut sa-i rezist si pace. pentru ca eu de felul meu nu fac d-astea, cand invat apai invat nu ma joc. si nu mai observ nimic in jurul meu, nici paharul ala care zace nespalat de trei zile, nici ca m-a calcat cineva pe conversu stang in tramvai, ni-mic. problema nu e ca nu-mi place sa invat, cum ati putea crede ci ca nu-mi place sa-mi inghesui in creier un vagon de prea utile cunostinte, de la principiile statului taranesc la ce manca mao zedong dimineata. dar dupa cum stim cu totii, weekends don’t count unless you spend them doing something completely pointless prin urmare cu siguranta i made the most out of this weekend. asa ca savurati-va restul de duminica, eu o sa ma plimb in continuare prin birou intrebandu-ma ce relevanta are pentru viitoarea mea cariera de piarist/edvartaizar/vanzatoare la fornetti (zarurile nu au fost inca aruncate) opera scriitorului hassan al bana. cam peripatetic asa.

