Nu mai stiu pe ce blog citeam o chestie de genul am cam abandonat blogul in ultima vreme, n-am mai scris de doua zile. Hahahaha good one imi zic eu pana sa-mi dau seama ca omu chiar vorbea serios. In cazul asta banuiesc c-ar trebui sa zic o suta de tatal nostru ca sa am vreo sansa la iertarea pacatului. Cum care pacat. Nu se vede, ultimul post pe 25 octombrie. 25 octombrie?! Ptiu, ptiu, ptiu o sa ma excomunice pe insula celor care nu scriu in fiecare zi. Pare-mi-se ca toata treaba asta cu blogurile e din ce in ce mai complexa. Intai sunt oamenii care te intreaba de ce nu mai scrii (da cineva chiar m-a intrebat asta, O M G i m s o p o p u l a r). Dupa care e problema cu ce sa scrii. Toti vor (vrem?) sa scrie chestii interesante. De parca we’re all being watched de vreun semizeu omniscient si ubicuu (my two favorite words) care hotaraste ce e interesant si ce nu. Ba am vazut ca unii se intreaba in ce ordine sa-si aranjeze blogrollul si alte din astea semicrucialexistentiale ca sa citez pe stiu eu cine.

Sunt sigura ca toate aceste probleme au intr-adevar o importanta majora si ezoterica which i unfortunately fail to see. Asa ca dragii mei trei cititori ai blogului, luati aminte:
1. daca va asteptati sa cuterier internetu in lung si-n lat in cautare de subiecte interesante, don’t. pentru ca momentan nu prea am nici timp si nici chef de asta. Daca ma impiedic de ceva interesant (deja urasc cuvantul) i’ll share. daca nu nu.
2. daca vreti sa gasiti stiri, noutati si alte informatii, gugal is your best friend. nu-s andreea esca a blogosferei si nici n-am de gand sa devin. exceptie fac bineinteles stirile, noutatile si alte informatii care mi se par m i e [insert orice adjectiv in afara de interesante here] si pe care probabil o sa le comentez.
3. prin urmare o sa scriu in continuare cam ce am chef si cam cand am chef. daca vreau sa anunt ce buni sunt papanasii de la ‘la mama’ i’ll do so. iar daca voi n-o sa gasiti asta interesant i’ll suffer and weep and starve myself for a week.
4. o noua versiune a unui blog mai vechi al stiu eu cui se anunta interesanta. de fapt asta vroiam sa va zic, restu sunt doar asa sa ma mai bag si eu in seama.

ps: eu sunt bine sanatoasa, ceea ce va doresc si voua.

